Editorial
Reconsidering and Refiguring Presences: Supporting Transformational Potential in Education
DOI :
https://doi.org/10.53967/cje-rce.6589Mots-clés :
EditorialStatistiques
Références
Nxumalo, F. (2016). Towards ‘refiguring presences’ as an anti-colonial orientation to research in early childhood studies. International Journal of Qualitative Studies in Education, 29(5), 640-654. https://doi.org/10.1080/09518398.2016.1139212
Todd, S. (2010, March 27). Pedagogy as transformative event: Becoming singularly present in context. PESGB Conference, Oxford [Keynote presentation].
Whiteside, A. L. (2015). Introducing the social presence model to explore online and blended learning experiences. Journal of Asynchronous Learning Networks, 19(2), 1-20. https://doi.org/10.24059/olj.v19i2.453
Téléchargements
Publié-e
Comment citer
Numéro
Rubrique
Licence
© Société canadienne pour l'étude de l'éducation 2024
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale - Pas de Modification 4.0 International.
La Revue canadienne de l’éducation utilise la licence CC BY-NC-ND de Creative Commons. Pour la permission de reproduire la totalité ou une partie d’un article, veuillez communiquer avec la directrice de la publication.