Book Review: Life-Practice Educology: A Contemporary Chinese Theory of Education

Auteurs-es

  • Yuhan Deng University of Windsor
  • Shijing Xu University of Windsor

DOI :

https://doi.org/10.53967/cje-rce.5921

Mots-clés :

Book review

Statistiques

Chargement des statistiques…

Références

Ye, L. (2020). Life-practice educology: A contemporary Chinese theory of education. Brill.

Ye, L. (2004). Strive for the establishment of “Life-Practice” School — Interview with Professor Ye Lan. Educational Research. 2(33), 3. [为“生命•实践”教育学派 的创建而努力 ——叶澜教授访谈录. 教育研究,2(33), 3.]

Téléchargements

Publié-e

2023-01-02

Comment citer

Deng, Y., & Xu, S. (2023). Book Review: Life-Practice Educology: A Contemporary Chinese Theory of Education. Revue Canadienne De l’éducation, 45(4), x-xii. https://doi.org/10.53967/cje-rce.5921

Numéro

Rubrique

Recensions d’ouvrages

Articles similaires

<< < 12 13 14 15 16 17 

Vous pouvez également Lancer une recherche avancée d’articles similaires à cet article.