Reflective Evaluation and Development: Two Labradorians Work Toward a Productive Evaluation Model for Aboriginal Educators

Authors

  • Jonathan Robinson Queen's University

Abstract

Una atjigengitunik nunakKatigengitunik Kaujisannik âkKisuigutauvuk piusiugunnatumik Kimiggotaugunnatumik NunaKakKâsimajunik ilinnia-titsijiuKattatunik tungavigillugit âkKigiattausimajuit atullugit malillugit âkKigiagutausimajuit aulatsigiamut angi- jummagimmik atullugit atjiliugutet tigusigiamik ilinniaviup illugusingani ilinnia- juKatillugu. Tamâgitigut ilisimajuk Inuk ilinniatitsijik ilinniatitsitillugu Kallunâtitut amma ilisimatsiangituk Inuktitut uKausiwik ilinniatitsijik âkKisuigiatillugik nâmmagijamitut ilinniatitsinigiKattatâgik atullugik. Kaujisanniujuk tigollaigutauvuk pigumajaujunik asiangutitsigiamik Kanuk NunaKakKâsimajuit ilinniatitsijet kamagijauKattamangâta, kiumajotigillugu nâmmangiluadlatumik ilitagijauKattaningita NunaKakKâsimajuit ilinnia- titsigiamut piusiKaKattaningita ilitagijaungiluadlaKattaningita sakKititsiKattamangât ikillivalliatuinnaninginnik NunaKakKâsimajuit ilinniatitsijigalait. Uvanga Kinugavunga Isumagijaujumik KimiggujuKalluni kamajuKajutsauninganik tamâgitigut ilitatsigunnaga- jattumik amma nâlalluni Nuna-KakKâsimajuitilinniatitsinimmi piusigiKattatanginnik. Ilagiallugu, allavunga Kanuk atulluni atjiliugutinik ilinniavimmi atuinnaKattisi- gunnagajanninganik takutitsigiamik iliggusilet atjigengitunik ilinniatitsigiamik piusi- KaKattamangâta. (Labrador Inuktitut translation by Tôrngâsak Cultural Centre, Nain)

This ethnographic study develops an alternative model for evaluating Aboriginal educators based on adaptations made to conventional clinical supervision with a strong reliance on the use of videotape to document classroom activity. Both an experienced Inuit educator practising in English and an inexperienced Inuktitut language educator make adaptations to suit their teaching styles. The study documents the need for changes in the way Abo- riginal educators are evaluated, arguing that the lack of recognition of Aboriginal teaching styles contributes to the shortage of Aboriginal educators. I propose reflective evaluation and development as a starting point for developing an evaluation process that would both recognize and honour Aboriginal educational practises. In addition, I document how using a video camera in the classroom provides insights into culturally diverse teaching styles.

L’étude ethnographique dont il est question ici propose un nouveau modèle d’évaluation des enseignants autochtones, modèle faisant appel, d’une part, à des innovations par rapport aux stages supervisés habituels et, d’autre part, à une vaste utilisation de la caméra vidéo afin de mieux décrire les activités pédagogiques. Un enseignant inuit d’expérience exerçant sa profession en anglais et un enseignant novice de langue inuktitut apportent les modifications qu’ils jugent nécessaires en fonction de leurs styles d’en- seignement. L’étude met en évidence le besoin de changer les modes d’évaluation des enseignants autochtones, car, selon l’auteur, le manque de reconnaissance des styles d’enseignement autochtones contribue à la pénurie d’enseignants autochtones. L’auteur propose une évaluation réflexive comme point de départ de l’élaboration d’un processus d’évaluation qui reconnaîtrait et mettrait en valeur les méthodes pédagogiques autoch- tones. Il explique en outre comment l’utilisation d’une caméra vidéo en classe permet de mieux comprendre les différences culturelles dans les styles d’enseignement. 

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Published

1994-06-22

How to Cite

Robinson, J. (1994). Reflective Evaluation and Development: Two Labradorians Work Toward a Productive Evaluation Model for Aboriginal Educators. Canadian Journal of Education Revue Canadienne De l’éducation, 19(2), 142–153. Retrieved from https://journals.sfu.ca/cje/index.php/cje-rce/article/view/2679

Issue

Section

Articles